Lid worden?

Om zelfstandig lid te kunnen worden van de vereniging moet u 16 jaar of ouder zijn. Stuur een mail middels het contact formulier met je gegevens.

Nog geen 16…

Personen jonger dan zestien jaar, waarvan in ieder geval één ouder lid is, kunnen lid zijn van de vereniging als ze door de ouder zijn aangemeld met naam en geboortedatum. Voor deze leden wordt pas vanaf het zestiende jaar contributie in rekening gebracht. Ditzelfde geldt voor personen jonger dan zestien jaar, die wel zijn aangemeld als lid, waarvan één ouder lid is geweest, of is overleden.

Financiële bijdrage

De hoogte van de financiële bijdrage wordt jaarlijks vastgesteld tijdens de Algemene Vergadering.Voor het huidige jaar bedraagt deze bijdrage €20,00 per persoon per jaar.

Voordelen

Wat maakt het lidmaatschap van de begrafenisvereniging Uffelte zo uniek!

In de eerste plaats hebben wij als vereniging speciale financiële afspraken gemaakt met uitvaartverzorging Wassink uit Meppel. Al jaar en dag het vertrouwde adres voor de verzorging van uitvaarten voor leden van onze vereniging.Alleen al door deze financiële afspraken bent u op de kosten van de uitvaartverzorger €1.000,00 goedkoper uit. Daarnaast verlenen wij als uitvaartvereniging gratis diensten die, in geld uitgedrukt, kunnen oplopen tot €750,00. Deze gratis diensten kunnen bestaan uit o.a. opbaren in het mortuarium, beschikbaar stellen bedienend personeel bij de koffietafel in dorpshuis de Vlasbargn en het luiden van de kerkklokken (luiden en verluiden). Boven de genoemde financiële voordelen geeft de vereniging nog een algemene korting op de uitvaartkosten van €625,00 en indien van toepassing een korting op de kosten van thuis opbaren van €150,00. In totaliteit kan het voordeel van het lidmaatschap dus oplopen tot een bedrag van €2.525,00.